Hvad er en indsigelse?
En indsigelse er en meddelelse fra dig til os om, at der er sket køb på dit PlusGuldkort, du ikke mener at have foretaget.
Indsigelser og klager
- Hvordan gør jeg indsigelse?
-
Du gør indsigelse via PlusGuldkort Netbank:
1. Log ind i Netbanken med dit MitID
2. Klik på "Se alle" under Kortforbrug.
3. Scroll ned til bunden af siden og klik "Reklamér over transaktion".
4. Vælg transaktion(er), du ønsker at gøre indsigelse på
5. Vælg en årsag til indsigelsen
6. Vedlæg den dokumentation, som er påkrævet, og som eventuelt kan hjælpe din sag
7. Underskriv og bekræft med MitIDDu skal bruge dit MitID for at logge ind i Netbank.
- Kan jeg gøre indsigelse mod andet end transaktioner på mit PlusGuldkort?
-
Nej. Du kan ikke gøre indsigelse mod eksempelvis priser og vilkår. Disse ligger fast som en del af den aftale, du indgår, når du ansøger om et PlusGuldkort.
- Hvordan gør jeg indsigelse over en behandlet klage over en transaktion?
-
Ønsker du at gøre indsigelse over en behandlet klage, så skal du skrive til EnterCard Danmarks klageansvarlige.
Brug adressen:
guldkort@pluskort.dk
att.: Klageansvarligeller
PlusGuldkort
Postboks 89
2770 Kastrup
Husk at markere brevet ”Til Klageansvarlige”